Sniper Ghost Warrior Contracts 2
Pre-order Sniper Ghost Warrior Contracts 2 to unlock three exclusive in-game weapons and two weapon skins, ready for day one use. Featuring high-pressue tactical combat, there’s no better way to prepare for its dramatic single-player campaign.