Snack and Quack / Higgs Boson (Bundle)
Dive into two unique puzzle adventures in one bundle. In Snack and Quack, you’ll guide a family of hungry ducklings through 30 levels of logical challenges, sliding across grid-based environments filled with bread to collect and obstacles to overcome. With charming 2D pixel art and progressive difficulty across The Pond and The Swamp maps, every push and every path matters to keep your ducklings on track. Then, switch gears with Higgs Boson Collection, a trilogy of brain-bending puzzles where you don’t move the spheres—you rotate the world around them. Across three distinct game modes, you’ll test logic, planning, and reflexes as you align paths, outsmart move limits, and race against the clock. With sleek minimalist visuals and ever-increasing complexity, it’s a challenge that keeps pushing your mind forward. From cute ducklings to cosmic spheres, this bundle brings two different puzzle experiences that demand creativity, strategy, and sharp thinking.