Skating Rink Story
Let the elegant sound of carefully sharpened metal on meticulously maintained ice ring through your ears as you manage your very own ice skating rink. Train up your eager staff and enter them into competitions. But first things first—you're going to need a huge rink, a place where your customers can glide with glee. And you never know when a carefully placed object on the ice may lead to an impromptu photoshoot. Make sure your skaters are warm and happy off the ice with a heated room and soup bar. Some people might even post their experiences on social media, too! Keep customers coming back by listening to their requests, like increasing the food choices at your rink. And with the right combination, who knows what amazing dishes you may discover! You can't skate on an empty stomach, after all! You're also going to need a capable instructor or two to teach skaters all kinds of amazing tricks and bring out their full potential! And once they master the basics, have them create a figure-skating program and enter competitions! Their success on the ice will mean more business for your rink! Looks like even the mayor from the town over has heard about your rink and come to check it out for themselves! With this kind of popularity, it won't be long until you have people coming from all over the world! Now, get ready to create countless wonderful memories with your skaters, and aim to turn your rink into an unforgettable, 5-star facility!