SINNER: Sacrifice for Redemption
Sinner: Sacrifice for Redemption is a boss battler action-RPG. Face eight abhorrent bosses, the first seven each based on one of the deadly sins can be fought in any order and at any time! Before each epic clash, you must sacrifice stats, equipment, or abilities making each fight tougher than the last as you wage war against sin itself. A lone warrior stands on a strange shore, his mind clouded and his past forgotten, but an unstoppable force drives him on. He is Adam, guilty of great sin and drawn to this place by powers as secret as they are terrifying. As his home, the Kingdom of Cavanis, languishes in blasphemy, Adam must face a series of trials in a desperate quest for redemption. Rise from the depths of a crumbling kingdom and to the challenge of defeating increasingly difficult demonic bosses. Choose aspects of yourself to weaken before facing the avatars of Sin. Inspired by classic boss-battlers and modern skill-based action RPGs, with a dash of gothic anime styling and horror storytelling, Sinner a thrilling, bone-chilling, and deeply challenging experience.