Silk
Enter the biggest handcrafted open-world of all time as you explore three million square miles of uncharted terrain from Roman Damascus to Three Kingdoms China in an exploration RPG that transports you onto the Ancient Silk Road of 200AD as an intrepid traveller or a ruthless conqueror.