Shiftlings
The galaxy's biggest no-brainer! Control two adorably dim-witted alien space janitors on their quirky quest to repair the galaxy! Strategic Single Player & Co-op Missions: Play on your own, challenge a friend locally or across the galaxy (online). Over 50 Dynamic Interplanetary Puzzles: 5 themed planets with over 10 levels each which increases in difficulty as players advance. Cosmic Challenges of Size & Space: Shift weight between the custodian cosmonauts quickly to avoid traps. High Re-playability: Blast back to the beginning to discover new hidden collectibles to unlock more secrets to the universe."