Shalnor: Silverwind Saga 2
An evil Necromancer has brought ruin upon an already dangerous island. It's up to Rynna to fight her way through hordes of monsters and undead beings, and defeat the Necromancer and his minions and free the souls of those who have been trapped in the world of the living. Find Weapons and Artifacts, explore the 20 zones, each dividing into multiple caves and dungeons. Help the people by finding their possessions and freeing their souls. Shalnor: Silverwind saga 2 mixes 2D sprites with a 3D terrain, giving it a unique look, the game features quick and swift movement that makes fighting hordes of monsters fun. Featuring 15 unique Items/Weapons that accommodates different playstyles and adds a lot of variation to combat.