Seduction: A Monk's Fate
Survive in a dark realm in hopes of saving a young woman’s soul from being used in a forbidden ritual! Side-scrolling action and classic adventure storytelling come together in a horror-themed tale about a monk who must enter a dark and surreal realm to uncover the truth of his monastery. What mysteries lie hidden, and can those he respects truly be trusted? Take control of this young man as he explores and converses, questions everything he knows and defies the advice of his elders. Solve puzzles, search for clues and escape great danger as you navigate beautiful and gruesome hand-crafted environments. Temptation lies around every turn. You will need to learn to refuse and never give into seduction. Only then can you hope to save a young woman’s soul from being sacrificed for a great summoning, a forbidden ritual that bloodies the history of the place you know as home.