Season Six Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as you rack up Renown on your adventures! Season Six's Plunder Pass contains the complete Spring Blossom ship set including Collector's Sails and Figurehead, 250 Ancient Coins (in addition to the 250 earnable through Seasonal progression) and the Forest's Blessing Costume that evolves as you progress through this Season's levels. All these items are new to the seas, not even the Emporium has them in stock yet!