Scavengers
Scavengers is your strategic survival battleground. Enter a free-to-play action shooter where squads of three compete to survive and dominate in a hybrid of sandbox-style PVE and class-based PVP. Choose from a roster of adaptive Explorers, arm yourself with a combination of unique abilities and weapons, and conquer the challenges of a hostile wasteland. Outthink and outfight enemy players and the dwellers of the frozen Earth.