Scarygirl
Scarygirl is a wondrous adventure through a beautifully-bizarre world based on the Scarygirl graphic novel created by acclaimed artist Nathan Jurevicius. Scarygirl, an abandoned girl, dressed like a pirate, with a tentacle arm, is sent on a quest to discover what happened to the Tree of Knowledge. Along the way, she’ll be aided by a giant octopus, a mystical kung-fu rabbit, and vendors who sell new attacks. She can also enter a shadowy version of the world to unleash truly wicked attacks.