Sawbones' Surgery Bundle
Medical science is a developing field, but still as rough and ready as anything else on the Sea of Thieves. For now, you can at least look the part and come equipped for spontaneous procedures! The Sawbones' Surgery Bundle contains the Sawbones Clothing Bundle and Weapon Bundle, the Quick Draw Weapon Pose Emote, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.