Samurai Zero
THE ART OF DUELING REINVENTED. Forget button mashing. In Samurai Zero, every move is a strategic decision. Inspired by the discipline and lethality of historical combat, this game places you in compact, vertical arenas for close-quarters combat where timing is everything. TECHNICAL COMBAT SYSTEM Feel the weight of every blow with a physics-based, precision-driven combat system: Directional Block: Defend with absolute precision, reacting to your opponent's angle of attack. Precise Parry: Deflect the enemy blade at the last second to open a devastating gap. Stamina Management: Every dodge and heavy attack costs energy. Fight intelligently or become vulnerable. UNLIMITED MOBILITY The environment is your advantage. Use wall runs and acrobatic jumps to gain unexpected angles and execute lethal aerial attacks. The verticality of the arenas transforms each duel into a high-speed chess game. GAME HIGHLIGHTS: Intense 1v1 Combat: Total focus on direct and psychological confrontation. Realistic Animations: Clear movement reading for fair and competitive gameplay. No Infinite Combos: The winner is decided by reading the opponent, not by macros. Sharp Aesthetics: Arenas designed to focus on the tension and immersion of the duel. Do you have the discipline to become a master? The path of the sword begins now. Key Features (Bullet Points for the Shop): Skill-based samurai combat. Parry and Directional Block mechanics. Advanced movement with wall-run and aerial attacks. Fast and lethal matches. Graphics focused on realism and visual clarity.