Saints Row Expansion Pass
The Saints Row Expansion Pass gives access to three expansion episodes. With each expansion, new areas of the game world are opened up, featuring a wealth of new gameplay content to discover - including new missions, new enemies, new diversions, new weaponry, new vehicles and customization options. The Expansion Pass is also included in the Saints Row Gold Edition and Platinum Edition.