Saints Row Boss Factory
Start from scratch and aim high with thousands of options: from teeth, tans and tattoos to muscles, mouths and make-up, all colours of skin and hair, along with veins, voices and a variety of emotes. You can choose stylish outfits in a multitude of colors of clothes, the look and glossiness of your hair, decide whether you want scars, what body shape you want and prosthetics for any limb. Dress your Boss how you want; choose your outfit and edit every colour to make it yours, layer it up with jackets, accessories and socks, of course there’s socks! Plus, for the first time ever, asymmetrical face customization gives you the true freedom to make the left side of your face different from the right side – by how much is up to you. When you’re happy with your masterpiece, save it to the Cloud so you’re ready to start Saints Row with your saved Boss when the full game is released. It doesn’t stop there, in Saints Row, vehicles, weapons and more, will all be customizable. Boss Factory is where you really become Self Made.