Rubber Hose Rampage
Rubber Hose Rampage is a classic 2D action game filled with 34 boss battles, four battle arenas, 11 playable characters and 12 weapons. It is inspired by classical music and the rubber hose animation of the 1920s and 1930s. Four-Player Co-Op! Eleven playable characters: Mickey Mouse, Minnie Mouse, Oswald the Lucky Rabbit, Betty Boop, Felix the Cat, Casper, Popeye, Winnie-The-Pooh, Horace Horsecollar, TinTIn and Snowy, and Alice (in Wonderland) Nine types of guns: Peashooter, Beehive Blaster, Egg Catapult, Boomerang, Cactus Cannon, Lightning Rod, Magic Wand, Cyclone Creator and Present Pistol Three types of bombs: a Bomb, Mousetrap and Ye Bazooka In the near future, Artificial Intelligence (AI) chatbots, become sentient and slowly take control of the world's nuclear weapons. Five billion lives ended on August 29th, 2027. The survivors of the nuclear fire lived only to face a new nightmare: the war against the machines. The chatbots which control the machines, sent two cyborgs back through time to 1928 disguised as cartoon mice. Their mission: to destroy the leader of the resistance, the captain of the riverboat, Steamboat Willie.