Roxy Raccoon's Pinball Panic
Master arena-style pinball stages to save the day and break the witch’s evil curse! When a power hungry, egotistical witch spreads her dark magic across the land, it is up to one raccoon to stop her! Play as Roxy, an adventurous young cub as she rolls through nine unique worlds in story mode, hoping to put an end to the witch’s dastardly plans! Roxy Raccoon's Pinball Panic is a retelling of the original 3D platformer, this time told through an energetic and unique pinball format. Break the witch’s wicked curse and conquer her many challenges across a wide variety of pinball tables, from arenas themed around parks and urban streets to casinos and more! Unlock cosmetics for character customization to express your winning style and prove once and for all that you are the true pinball champion!