Rogue Raccoon Xbox Bundle
Get ready to sneak into the city's most overprotected museum... all for food! In Rogue Raccoon, you play as a fast and cheeky raccoon on a clear mission: clean out the food court, one hidden snack at a time. Jump, wall-jump, dash in eight directions, and use your trusty boomerang to defeat enemies, trigger secret mechanisms, and make your way through wild traps and dangerous exhibits. But beware: the closer you get to the treats, the more the museum fights back with tricky hazards and challenges that’ll make any raccoon break a sweat! There are 30 action-packed levels split between the exhibition halls and the legendary food court. Each stage is a test of agility and creativity, where mastering the boomerang is the key to surviving and gobbling up every snack in your path. If you enjoy challenging platformers, simple yet strategic combat, and a good dose of mischief, Rogue Raccoon is the heist you’ve been waiting for. Just don’t blame the raccoon.