Rogue Fortune
FORTUNE FAVOURS THE BOLD Desperate for wealth, you cast yourself into the Well of Eternal Riches. A lifetime of treasures are now yours, if you can live long enough to escape its accursed depths. Enter a fast-paced action roguelite where survival demands increasingly powerful builds, and ever harsher sacrifices to achieve them. Battle through the Well’s accursed depths, shape uniquely formed Relics into devastating combinations, and decide how much of your newfound fortune you’re willing to gamble on making it out alive. THE TEMPLE FIGHTS BACK Face relentless enemies, deadly contraptions and the burden of your own greed. Every dodge, strike and ability matters as the temple evolves around you and the challenge escalates. Learn fast. Adapt faster. MASTER THE CHAOS Relics are your key to becoming wildly, unfathomably powerful. Each geometrically shaped power-up can be collected and combined to forge fresh strategies, amplify neighbouring effects and unleash devastating chain reactions. Move one Relic and your entire build can burst into life, or crumble apart. Experiment. Augment. Overcome. SHAPE YOUR SURVIVAL The temple grows wise to your escape, and no two paths will ever be the same. Its sprawling underworld of chambers, combatants and choices force you to rethink your strategy with every attempt. Embody an array of desperate hopefuls, each with their own abilities and pitfalls. Relics overlooked in one run may better serve a new master in the next. The Well calls to all who hunger. RISK EVERYTHING Every setback brings the temple closer to reclaiming its prize. Will you protect your precious fortune, spend it to improve your chances, or gamble it all in pursuit of greater power? CLAIM YOUR ROGUE FORTUNE Shape your fate. Master the temple. Escape with whatever remains. Will your greed consume you? Rogue Fortune is in active development, so be sure to WISHLIST NOW and never miss a beat.