Robots at Midnight 1
Bash through gangs of hostile robots and corrupt bosses in this stylish & punchy Action-RPG. As Zoe, a scrappy agile hero, you’ll search for your past while fighting for the future. Robots at Midnight is a retro-futuristic souls-like that takes place on Yob, a world now in ruins. Built as a luxury destination, the planet is overrun with dangers, challenging for any human to endure. Be home before Midnight. 【Combat with Fluid Movement】 Harness the power of your space-gauntlet, known as The MITT, to boost, punch, and kick off enemies! Energetic movement options let you explore the world or get the upper hand in combat. Find your fighting style as you perfect your skills and strategy. Test your scrap “metal”! 【Choose Your Challenge】 Robots at Midnight offers a flexible challenge level for souls-curious and hardcore players alike. In Hero mode, you will experience the action, story, and exploration of Yob at a more approachable pace. For Masters, this mode offers a faster, more intense challenge to test your reflexes, determination and strategies. 【Explore and Uncover Hidden Lore】 What would you do if you woke up in a completely new world? Help Zoe discover what happened and learn more about the world of Yob.