RoboDunk Demo
DUNK FROM SPACE in the 1st roguelite basketball game! Upgrade robots & unlock skills in the 1-2 player campaign. Blast & tackle in 4 player versus! ROBODUNK is Nba Jam meets Rogue Legacy, with robots. A combat dunkball game with sky-high dunks, satisfying tackles and explosive weapons. A roguelite campaign where every match is different, and you can buy the next permanent upgrade even if you die. JUST...ONE...MORE...DUNK! █▓▒░ ROGUELITE CAMPAIGN ░▒▓█ ● EVERY MATCH IS DIFFERENT: Choose your path among randomized matches with unique rewards, rules, traps and opponents. ● TONS TO UNLOCK: Massive skill tree, robots to discover with their own upgrade tree. ● GROW YOUR TEAM: Your bots level up, gain new skills and stat boosts after every victory. ● COLLECT THE LORE: Piece together info on the Gods and why DUNK is the meaning of life. ● SINGLE PLAYER AND FULL COOP: A friend can drop in/out whenever you want. █▓▒░ SATISFYING ROBOSPORT ░▒▓█ ● MASSIVE DUNKS: Charge a max power jump, leap from mid-field and press just at the right time to explode the hoop. ● POWERFUL WEAPONS: Ram the enemy or shoot them with unique weapons, from classic lasers to falling pans and shock rings. ● NEW MODS EACH ROUND: Choose temporary skills and upgrades that change the game at every round: double jumps, shocking passes, ammo multipliers and more. ● STAGE HAZARDS: Avoid or exploit stage dangers like spiky rollers, tornados, jump pads and meteors. ● LOCAL MULTIPLAYER for 1-4 people.