Rideshare "Stimulator"
Rideshare "Stimulator" is an immersive driving simulation game that puts you behind the wheel as a rideshare business owner. Dodge traffic, follow the rules, and race the clock to drop off your quirky passengers, each with a story that's either captivating, hilarious, or just plain weird. Because you never know who you’re going to pick up next… Expand Your Rideshare Business: Your driving style and the condition of your vehicle directly influence how passengers react, affecting your overall rating, reviews, and tips. Have Stimulating Conversations: Each ride presents players with unique and unpredictable passenger stories, ensuring a diverse and engaging gameplay experience. Dodge Real-world Traffic & Pedestrians: The city comes to life with dynamic real-world traffic. Wait for traffic lights, yield to pedestrians, and navigate the intricacies of a well-regulated traffic system. Experience a Living, Breathing City: A visually stunning game world, crafted to offer immersive environments. Cruise through streets inspired by both European and American cities, each with its unique charm and beauty Master Intuitive Car Controls: The game provides intuitive and accessible car controls, designed to offer an enjoyable driving experience for all players. Maintain Your Vehicle: Between rides, keep the car clean, fix what needs fixing, and make sure it’s ready for whoever gets in next.