Rev. NOiR
Drawn together by chance, Asch and Finé set out to stop the Lightfall, a calamity that brings death to all it touches. As their journey to save the world unfolds, they uncover a fate neither expected... Defy cruel fate in the all-new RPG, Rev. NOiR. Rev. NOiR Story Since ancient times, the Determinant in the heavens has guided humanity through astral ordinances intended to preserve peace. Yet once again, the world stands on the brink of catastrophe, threatened by a deadly phenomenon known as Lightfall that brings death to all it touches. As the relentless Lightfall Season draws near, a boy named Asch encounters Finé and her guard, Diana, in a remote village. Guided by his astral ordinance to "save many people," Asch embarks with Finé on a quest to defeat the mysterious provitons— believed to be the very sources of the Lightfall—and bring an end to this calamity. Together, they set off to save the world, unaware of the fate that awaits them. Will their path be guided by divine providence, or carved out by their own will? Beyond justice, annihilation awaits… the duo's quest will decide this world's future.