REMATCH - PRO EDITION (Pre-order)
Pre-order the Rematch Pro or Elite Edition now and lock in your place on the pitch where the action never stops. Exclusive Pre-order Bonuses: - 72h Early Access: Be first on the field, available with both Pro and Elite Editions. - "Adopter" Hat : To thank you for your support and belief in us from the start, a nod to our community, available across all editions. Step onto the pitch with the Rematch Pro Edition, designed for the dedicated. It includes: - Captain Pass Upgrade Ticket – Elevate your game and your rewards, step by step. - Blazon Player Background & Title – Showcase your identity with an epic design that makes a statement as unique as you are. - Blazon Buckler Tank Top – Classic tank top rebellion with blazon elegance, crafted for those who show their strength and shape their destiny with every match. - Blazon Pattern (for Top & Bottom clothes) – Infuse your outfit with a seamless epic design that truly reflects your unique identity—perfect for those who want their style to tell their story. - Blazon Jewel Set – Crafted from folded leather, each piece designed to shine on and off the field.