Redtail Relic Rush
Adventure never slows down in Redtail Relic Rush! Join Redtail, a fearless red panda explorer armed with a grappling hook, on an action-packed journey through ancient ruins filled with danger, mystery, and legendary treasures. Run nonstop through thrilling platforming challenges packed with traps, enemies, and daring leaps. Swing through the air, build momentum at just the right moment, and master the perfect rhythm to overcome every obstacle as you race toward the legendary Golden Idol. Explore 30 exciting levels across 3 unique biomes, from lush jungle ruins and mysterious cliffs to ancient pyramids full of secrets. Every environment introduces fresh challenges that put your reflexes, timing, and precision to the test while keeping the adventure fun and rewarding. With charming pixel art, responsive controls, and smooth gameplay that always makes you want to play just one more level, Redtail Relic Rush is the perfect adventure for fans of fast-paced platformers, exploration, and exciting action. Grab your grappling hook, keep your momentum, and prove that no treasure is out of your reach!