REDEX - Console Edition
Survive a relentless battlefield in side-scrolling retro arcade style! REDEX is a pixel-art survival shooter where you battle waves of enemies in fast-paced side-scrolling combat. Collect coins to buy ammo, grenades, armor, and more from vending machines, then trade rare gold for permanent upgrades and new characters. Unlock new zones, from rooftops to labs, and use air-dropped crates to deploy turrets or mining terminals. Distract foes with dummies and adapt your tactics to survive. No rules, just fight to be the last one standing!