Rayman Origins: Enhanced Edition
When the Glade of Dreams is overrun by “nefurrious” Darktoons, the Fairy Council summons Rayman to save the day. Joined by his best friend, Globox, and two crafty wizards, the Teensies, this unlikely team must restore balance before their world fades away like a bad dream. TIMELESS PLATFORMING Make your way through over 60 handcrafted levels filled with hidden paths, evolving abilities, and memorable boss encounters, from a giant pink monster with hundreds of eyes to a possessed mountainous golem or a carnivorous daisy. Hunt down secrets and collectibles to unlock new rewards and complete your journey. THE DEFINITIVE EXPERIENCE Enjoy Rayman Origins like never before with 4K resolution, 60 FPS, and modern enhancements, including new quality-of-life features. Discover 60 hidden Relics across the adventure and track your progress in the Snoring Tree. A VIBRANT 2D MASTERPIECE Explore the Glade of Dreams, brought to life with a unique hand-drawn art style and a colorful cast of over 100 characters across diverse, wildly imaginative worlds. 4-PLAYER CO-OP Work together, compete for rewards, and turn every level into a shared, unforgettable adventure, as you play in up to 4-player couch co-op.