Raging Bill Demo
Raging Bill is a physics-based TPS sandbox. You play as Bill, a former MMA champion turned billionaire recluse, whose peaceful retreat is shattered when partygoers, aliens, zombies, dragons, and other bizarre threats all descend on his island—on the same day. Time to put the gloves back on! The demo happens on a separate small island — a playground for Bill — where you can try out the game's core mechanics: driving an RC car, training on the aerial course, a bit of exploration, and handing out a few slaps along the way. This is just a rough draft of the final game, which will feature a much larger island with more vehicles, bosses, challenges, environments, and more. Your mission: complete the 10 objectives on the To-Do List. Good Luck!