Q-YO Blaster
Is a horizontal Shoot 'Em Up, with peculiar characters, strange enemies, bullets, many bullets, and many explosions. Enter the miniature world and stop the threat. Enjoy the rudeness with weapons, special powers, and help from mystical beings. Q-YO Blaster has a nice 2d environment with detailed pixel art scenarios, varied enemies section, stages, powers, improvements, and many more!