Promenade
Oh no! The Great Elevator has been broken and its cogs have been scattered all around the world! Travel the world with your poulp using a dynamic moveset to find all the cogs! Interact with colorful characters and solve puzzles! Explore dungeons and face the bosses that dwell there! Use different objects and their properties to your advantage! Collect the lost cogs, repair the Great Elevator and unlock new levels in this collectathon directly inspired by 3D platformers!