Project 13: Nightwatch
An intense and immersive game experience where you take on the role of an Observer tasked with guarding the Motherbase of the Project 13 Organization. Your mission is clear: prevent any "Observator Prisoner", each potentially containing a dangerous anomaly, from infiltrating the Project 13 Headquarters. Equipped with a high-tech binocular, your keen observation skills are the key to success.