Priest Simulator: Splendor Set
This bundle includes the following games: Priest Simulator: Vampire Show Step into a wild sandbox as a renegade priest fighting vampires, upgrading your church, and spreading faith in the most unconventional ways possible. Her Ghost DLC Uncover a haunting story as a mysterious spirit follows you through a darker, more emotional journey.