Pressure Overdrive
Step up a gear with Pressure Overdrive! Start your steambuggy and join “La Resistance” to prevent Count Soap from powering his Uber-Spa with stolen water! Set in an action-packed world, Pressure Overdrive is filled with crazy characters and funky humor and will challenge your skills, while you race, ram and blast your way through countless bullets and enemies. Customize your buggy for clever play styles and have a friend join the cause in local co-op mode. “La Resistance” counts on you! Do you have what it takes? - Single player and local co-op - Campaign and Freeplay mode - Endless mode - 3 Worlds with 30+ Levels - Dozens of enemy types & 3 bossfights - Upgrade your buggy with 35+ items - Online highscores - 10 languages supported - Steamfunky soundtrack included!