Pre-Order Bonus
Pre-order/Early Purchase Bonus! Equip these stylish exosuit skins for Deadeye, Roadblock, and Witchdoctor and plunge headfirst into grueling wargames! Contains the following content: - Shark's Mouth (Gray) exosuit skin for Deadeye - Stone Golem exosuit skin for Roadblock - Bush Camo exosuit skin for Witchdoctor Note: Skins are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. This content is provided as a bonus for pre-ordering the standard or Deluxe edition of Exoprimal. It may be made available for purchase at a later date. Visit the official website for more details. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organizer of a family group, family member accounts will not receive it.