Practise Music
Improve your musical skills with this app. Practise Music is a way fun of learning music. You can select several games that you will allow train the reading of scores. It has progressive levels and songs to practice. You can practice treble clef and independently bass clef and also allows select the key of the score. Can perform the practices with the touch screen, the mouse, the keyboard of the computer and even through a MIDI keyboard if it is supported by your device The game includes a piano with real sounds that can interpret your songs. You will have fun practicing music.