Portal: Still Alive
As unwilling test subjects in a sinister laboratory, players must break the laws of physics using ‘portal’ technology to solve puzzles and survive. Featuring a darkly comic story that weaves adventure with brain-bending puzzles; ‘Portal: Still Alive’ also introduces 14 brand new bonus puzzles to challenge even the most skilled test subjects. Players can also get a glimpse into the making of ‘Portal: Still Alive’ with commentary from the developers.