Pickle-Pocalypse
PICKLE-POCALYPSE is a goofy 2D arcade shooter game about heroic cucumbers fighting for survival in a world of zombified pickles. Featuring a varied lineup of 5 weapons and fun & frantic gameplay for 1-4 players. How long will you survive in the PICKLE-POCALYPSE? - Fight zombie pickles with 1-4 players in local multiplayer - Varied line-up of wacky weapons - Play solo, co-op or PvP! - NEW UPDATE adds health pickup toggling, high score saving, and bug fixes/polish!