Peachy Derby - Deluxe Edition
Includes the base game + all 7 DLCs This is a casual racing game where the girl Natsuki is forced to join the "Ninja Racing Tournament" to pay off her debt. Include 10 playable girls, 600 Japanese voices, 16 story chapters. [Peachy Girl's Adventure] Experience the story of girl Natsuki joining the ""Ninja Racing Tournament"" with her friends to pay off her debt. A total of 16 chapters. [Humanoid Kart Racing] Choose a girl and reach the finish line before the others.Use ninja tools to attack enemies. [Let the Girls Dance] In addition to racing, choose dances, outfits, and Japanese voice lines for the girls.