Pay To Path (Xbox Series)
Get ready for a challenge where strategy, logic, and smart spending go hand in hand in Pay To Path. Help adorable piggy banks find their way to their bank vaults by rearranging roads, removing obstacles, and carefully planning every move. Here, every decision has a price, and using your money wisely makes all the difference. Each level is a brand-new puzzle that puts your planning skills to the test. Rotate paths, move tiles, and discover the best solution while working with a limited budget. The more efficiently you manage your resources, the more satisfying it becomes to watch every piggy bank safely reach its destination. Featuring 30 clever levels, charming visuals, and a unique mechanic that turns money into part of the gameplay itself, Pay To Path delivers a fun, relaxing, and rewarding puzzle experience where a single decision can change everything. Plan your budget, build the perfect route, and prove that the greatest reward comes from finding the smartest solution.