Parcel Corps Demo
Skid onto the sun kissed streets of New Island, where three bicycle courier corporations are vying to become the biggest, most profitable business in town! Pick a side then lock handlebars forming two-wheeled rivalries in pursuit of market share, influence, and a modest income. But this honest struggle to make ends meet is swiftly threatened by the arrival of Rich Villainé, CEO of crude oil exploration company Polar Petroleum PLC. Villainé’s political ambitions place him on a collision course with New Island’s bicycle messengers. As the details of his maniacal plan become clear, it will be up to you, humble player, to *checks notes* save the world! All while delivering delicious food, valuable parcels, and sensitive documents in 32 minutes or less… 3 Factions Sign away your soul to one of three rival courier corporations: Anglo-Australian start up Wallaby Wheelers; Brooklyn’s own East Coast Couriers; or the ultra-professional, pan European, Das-la Poste. Free-flowing cycling Negotiate levels with a stylish, expansive skillset. Catch air from rooftop ramps, slide under articulated vehicles, defy gravity by riding along walls, and create your own lines through a bustling, vibrant city. Triumph over totalitarianism! Embark on a journey satirising the gig economy, media influencers, big tech, and more! With an outlandish villain and totalitarian government to overthrow, it’s up to you to save the world one parcel at a time. Colourful, stylised city to explore Fight for control across nine different regions, completing jobs for demanding business owners and legally-distinct-from-recognisable-IP-but-just-in-case-our-legal-email-address-goes-to-a-defunct-inbox side characters. We’re sure you’ll agree there’s more than enough here to justify our very reasonable suggested retail price!