PANICORE
PANICORE is a survival horror experience that blends permadeath, intelligent AI-driven monsters, and co-op gameplay for up to 5 players. Escape if you can, but be careful: they don’t just hear your footsteps… they hear your voice. Step into the role of an urban explorer drawn to dangerous, abandoned locations. What begins as a thrill—discovering forgotten buildings, schools, and hidden places—quickly turns into something far more sinister when you enter a site even authorities warn against. Your exploration takes a terrifying turn as you become trapped inside, with unknown forces sealing off every exit. As fear sets in, one thing becomes clear—you are not alone. Work together to survive. Solve puzzles, navigate dark corridors, and outsmart the relentless entity hunting you down. Time is running out. Game Features: Multiple Escape Routes – Choose your path and adapt your strategy Dynamic Co-op Gameplay – Play solo or team up with up to 5 players Relentless Enemy AI – A monster that reacts to every sound you make Immersive Hiding Mechanics – Hide in lockers, under tables, and in the shadows Exploration & Items – Find and use key items to unlock your escape Every decision matters. Every sound can betray you. Will you escape before it’s too late?