Painkiller: Season Pass
Step into the horrors of Purgatory with the Painkiller Season Pass. Across three releases, Night Watch, Metal as Hell and Demon Awakening, you’ll gain access to 12 character outfits and 18 weapon skins. The chaos begins at launch with Night Watch. Pain is coming.