Painkiller: Metal As Hell Pack
The Metal As Hell DLC includes 4 character skins and 6 weapon skins. Gear up in metal inspired outfits built for demon slaying. Loud, electrifying and ready for the vast lands of Purgatory. Arm yourself with weapons that look and feel like pure metal, built to crush anything that dares step in your way.