Paddles
Dash, deflect, and survive in Paddles! LOCAL MULTIPLAYER MAYHEM Compete against friends or robots in local 4-player party chaos! Defend yourself against magical balls in hectic levels to win the prized cup crown. SIMPLE CONTROLS Simple yet difficult to master, Paddles is perfect as a pick up and go party game to play with your friends anytime, anywhere! MAGICAL BALLS From speedy fiery balls to ghostly orbs, there's always another challenge to master. Different levels and magical balls fuse together for a unique experience every time you play. PARTY MODE - 24 UNIQUE LEVELS From small fast-paced levels to giant hectic ones, there are many ways to play! Every level bounces differently with tricky moving obstacles, weird physics, and colorful wacky designs across 24 unique levels. VERSUS MODE Play head to head in the 2-player Versus Mode! Competitive and mechanically focused, Versus Mode is built to hone your skills and challenge your friends to one-on-one battles. FREE DLC COMING SOON! In both Party and Versus Modes, expect many more levels, more magical balls, refined difficulty customization, custom cups and more coming soon FOR FREE!