Pad Quad (Xbox Series)
Get ready to bounce into action with Pad Quad, a lightning-fast platformer where padel meets pure arcade fun! Control adorable pixel mascots inspired by QUAD Sports rackets and race across futuristic arenas packed with enemies, traps, and tricky jumps. Collect three racket pieces before time runs out, rebound energy balls to take down robots, and keep your reflexes sharp as you leap through laser nets, dodge spinning saws, and trigger moving platforms. Each level is a quick challenge designed for instant play and pure satisfaction, perfect for anyone who loves fast runs and flashy reactions. With simple controls, no tutorials, and a one-minute timer pushing you to the limit, Pad Quad delivers non-stop energy in bite-sized bursts of fun. Whether you’re new to games or a speedrunner at heart, you’ll find yourself smashing, bouncing, and dashing for just one more round!