Gnomes Garden 3: The thief of castles
The gnome princess has finally come home. She managed to make peace with the trolls and befriend their queen, but at home evil was afoot: a warlock collector stole the gnome monarch’s castle along with the royal family! The princess must gather a team and set off on a new adventure to save her loved ones! Key features: - An extraordinary magical world whose source of magic is ancient gardens. - An upbeat plot, colorful comics and charming characters! - A multitude of varied quests and new gameplay elements. - Colorful trophies. - Over 40 unique levels. - Unusual enemies: sentient plants, gremlins, stone dormice and... krakens. - 4 unique locations: the magic forest, crystal caves, desert and Grey Wastelands. - Useful bonuses: speed up work, stop time, run fast. - Simple controls and a well-designed tutorial.. - Over 20 hours of exciting gameplay for all ages. - Pleasant themed music.