Be the first to play LEGO Star Wars: The Force Awakens! Download the demo today to join Rey, Finn, and BB-8 as they evade the villainous First Order. Engage in Blaster Battles with Stormtroopers, use Multi-Builds to race through Niima Outpost, and dogfight with TIE Fighters through derelict Imperial Star Destroyers in the Millennium Falcon before escaping Jakku!