Schrödinger's Cat and the Raiders of the Lost Quark
Schrödinger’s Cat is a fun, frantic, wacky and colourful puzzle-laden platform game, set in a unique and quirky quantum physics world. There’s chaos at the Particle Zoo! What used to be a cheery theme-park environment is now overrun with hungry leptons, sticky-fingered gluons and massive, stubborn bosons. The Zoo is put on lockdown, and the emergency services are called in to sort everything out. Those emergency services? Schrödinger’s Cat, of course! Combine and create useful bits of temporary matter to help you combat and subdue all the subatomic critters running amok, and help Schrödinger’s Cat work out how they all got out of their cages in the first place.