Revolutionary Spirit Pack
Show your commitment to the cause with the Revolutionary Spirit pack! Strike fear into the hearts of the KPA with the Red Skull motorbike skin and Golden Pistol skin in Campaign, and give your Co-Op character a head-start in Resistance Mode with instant unlocks of the Marksman Rifle, Sniper Scope and Remote Explosives.