Submarine Patrol
Submarine Patrol for Windows. We will continue updating the game. Thank you for your support of independent game developers! Use your periscope to target and destroy enemy ships. Join our big submarine patrol team. Be on our submarine! Legend says: The year was 1982. Argentina invaded the Falklands and other British territories in the South Atlantic. The British sent an expeditionary force to retake the islands. In Submarine Patrol, you will relive this era as a leader of a submarine that patrols the islands and destroys enemy battleships. Target well before you shoot! Remember, you have a limited number of torpedoes on board. You cannot immediately fire one torpedo after another. It takes 2-3 seconds to prepare the next torpedo. Injured ships, depending on the amount of damage, may reduce their speed and move slower. Depending on the ship type, you can hit it 1 to 7 times before it is completely destroyed. You have 36 levels to complete. If you do well you will be promoted to commander, captain, or even an admiral. The quality of shooting is determined by your score.